רוית טוב-לי

העברה בין דורית

מה זו בכלל העברה בין דורית ולמי היא מתאימה?

העברה בין דורית היא העברה של נכסים ועסקים משפחתיים מהדור הנוכחי לדור הבא.

מעביר בין דורי הוא שמו המודרני של האינטגרטור שתפקידו לייצר עבור כל משפחה תכנית מתודית לזיהוי מטרותיה ולהשגתן, לאחר נבצרותו או פטירתו של המייסד (על פי רוב, אב או אם המשפחה). תכנית זו מעוצבת על בסיס מאפייניה הייחודיים של כל משפחה, ומביאה לידי ביטוי את צרכיה הבינאישיים, המשפחתיים, המשפטיים, הפיננסיים והמיסויים. מדובר בתהליך עומק שלא ניתן לבצעו ללא הכרת המשפחה, או מבלי לבסס עמה הן אמון והן כימיה.

משרדנו מעניק שירותי תכנון העברה בין דורית בשילוב עם אנשי מקצוע מובילים בתחומם: רואה חשבון, יועץ מס, מתכנן פיננסי, מתכנן פרישה, פסיכולוג ארגוני, מנהל השקעות ועוד, הכל בהתאם לצרכי המשפחה.

כמו כן, משרדנו מעניק למעבירים בין דוריים אחרים את השירותים המשפטיים הדרושים למשפחות שבטיפולם, שעיקרם עריכת צוואות או צוואות הדדיות, הסכמי ממון, ייפויי כוח מתמשכים ואמנות משפחתיות.

העברה בין דורית אינה רלוונטית רק עבור משפחות הון או משפחות המחזיקות בעסקים פעילים. תת התמחות נוספת של משרדנו, המבוססת על ניסיון אישי ולא רק מקצועי, היא תכנון העברה בין דורית בקרב משפחות שבהן יש ילד או ילדים עם צרכים מיוחדים. הורשה סטנדרטית, שנראית טבעית ומתבקשת במרבית המשפחות שבהן ילדים עצמאיים, היא לא פחות משדה מוקשים כאשר מדובר בילדים עם צרכים מיוחדים. עבור אלו, משרדנו מציע חליפות משפטיות בתפירה אישית, שלהן שלוש מטרות על: הגברת הוודאות ומתן שקט נפשי להורים, על מנת שידעו שילדיהם יהיו מסודרים גם בלעדיהם; הגנה על הילד/ים ובניית מנגנון לסיפוק צרכיו לטווח ארוך; וצמצום מקסימלי של מעורבותה ופיקוחה של המדינה.

הדרך הטובה ביותר להבין מהי בכלל העברה בין דורית והאם בכלל יש בה צורך, ולבחון היתכנות והתאמה, היא באמצעות קביעת פגישת היכרות, רצוי בבית הלקוח.

עיקר השירותים שאנו מציעים:

ייעוץ ותכנון העברה בין דורית

עריכת עיסקאות מתנה

תכנון והקמת נאמנויות

הסכמי ממון

עריכת צוואות

עריכת צוואות הדדיות

עריכת הסכמים בין יורשים

ייפוי כוח מתמשך

בניית אמנה משפחתית